Мала плава слатка девојчица


Запитаћете се зашто плава???

Па зато што је често у плавом и предивно јој стоји 🙂

Шта????? Не верујете???? Па ево погледајте 😀

Маја

 

 

 

Тако она ужива у својој оградици и свом креветићу, али ипак као и све бебе или девојчице највише воли да се ваља по мамином и татином кревету 🙂 🙂 🙂

 

 

А иначе је од кума добила овај предивни бодић који јој стварно савршено стоји. Ма није што је моја, ал’ је стварно бре слатка…

Сутра ће напунити тачно 4,5 месеци, а ја могу само рећи да сам ненормално срећна и не могу поверовати да овако лети време. А ни Дејан није далеко од тога. Просто уживамо…

Пола сам позаборављала везано за њу, као да се родила пре 4,5 године, а не 4,5 месеци.

Сада ми је јасно зашто се маме које имају децу од 2, 3, 4, 5 година не сећају ничега: ЗАТО ШТО СЕ ТОЛИКО ТОГА БРЗО ДЕСИ И МЕЊА ДА У ПАМЋЕЊУ ОСТАНУ САМО ОНЕ НАЈВАЖНИЈЕ СТВАРИ.

Е, зато се ми сликамо сваки дан, а бар једном месечно поделимо то и са вама 🙂 😉

П.С. Јуче је почела да се смеје на глас потпуно свесна тога да јој је то реакција када је срећна 🙂 🙂 🙂

 

Постави коментар

Моје мале групице

Видим те

  • 13.311 људи ми читало блог