ХВАЛИМ СЕ!!!!!!!! PA МОЖЕ МИ СЕ :)


15. 12. 2010. је Маја напунила 6 месеци. Сви смо пресрећни, а и она је. Па како да не буде 🙂 🙂 🙂

Еееееееее само се молим Богу да ми нека мама новопечена мама не дође са гомилом питања шта да ради и шта се када ради, јер пола не памтим… Ужас, а ја сам се љутила на друге маме када ми кажу да се не сећају. Није ми било јасно како, али сада знам. Толико тога новог и занимљивог се дешава из дана у дан, да старе ствари „падну у заборав“. Једноставно је тако…памте се само оне најважније, али то не занима ни једну „нову“ маму, јер је то обично први осмех, прво држање главе, прво „упознавање“ са рукицом, прво хватање ногице итд. А“нову“ маму занима клопица, спавање, кака, контроле, здравље, грчеви и такве сличне ствари. Е то се заборавља… 🙂

А бебирони нам пружају сваког дана све више да уколико већи део не запишемо заборавићемо 100 посто!!! Како што сам рекла да ћу запамтити да је у недељу 12. децембра играјући се са Дејаном „случајно“ 😀 рекла МАМА!!! Боље речено данима већ прича „МА“ посебно када се пробуди и када нас „зове“ да устанемо, али је те вечери спојено рекла два „ма“ тако да кад сам ја ушла у собу пре купања упала сам баш у тренутку када је она „рекла“ : МАМА. Истопила сам се од среће (али наравно никако не могу да то уврстим у њену прву реч…али без обзира било је симпатично)

П.С.  Сад се сетих да напишем још нешто врло важно, што се грчева тиче. Маја је због њих научена поприлично на руке (пре свега моје руке :/ ). Ја сам била будућа мама (још увек трудна) која се заклела да неће бебу научити на руке. И верујте тако је и било. Чак и када су долазили да нас посете кумови, родбина и пријатељи нисам им дозвољавала да је носе…све док нису кренули грчеви….ухххх одвратно…

Она је јадничица толико плакала да је било немогуће не носити је. Било ми је жао. Никако нисам могла да је оставим толико да плаче. Тако да сада она воли руке, али исто тако воли и оградицу и кревет и под и свашта нешто, јер смо одмах чим су грчеви прошли смањили темпо ношења и свели га на минимум (грчеви су трајали од 6. недеље до 3. месеца).

Нама је решење за грчеве био термофор за бебе који смо купили у апотеци. Ништа друго није помагало…

И ето тако, то је био један „бесплатан“ савет за оне који се питају шта да раде…

😉 😉 😉

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Nena
    дец 19, 2010 @ 23:23:00

    Davno beše kada sam prolazila sve to. Drago mi je kad pročitam ovako nešto, i iskreno žao što nisam imala prilike da na ovakav način pratim odrastanja svoje dece.

    Одговори

Постави коментар

Моје мале групице

Видим те

  • 13.311 људи ми читало блог