Добро дошла у породицу Ђорђевић!


У петак увече сам одлучила да Маја добије свог првог љубимца.


Једноставно сам дошла до ситуације да размислим да је здраво да дете од малена расте са бићима које нису само људи. Како би иначе развила и друге осећаје ако не када има сопственог љубимца. Хихихихихи ала је ово било добокоумно 🙂 а мало се и фолирам јер ја обожавам корњаче. 😉 Да ли ће желети касније мајмуна, слона, куче или маче то ћемо видети али за почетак је добила „тиху“ животињку. 😀 Баш сам покварена, зар не? 🙂 🙂 🙂

Па замислите да ми поред њеног плача овде по кући још и лаје или мјауче неко мало чудо – одлепила бих сигурно, овако је за почетак одлично 🙂

Рекох видећемо шта ће пожелети када порасте за сада је добила Дачу – једну слатку малу корњачу 🙂 😉

Прво смо купили тераријум а онда и лампу које ће је грејати и давати јој поребну светлост…

А онда смо овај тераријум заменили много већим, купили грејач, направили обалу, обезбедили сталну светлост и знате шта је било?

Е па не знам ни ја обезбедили смо све могуће услове и она је прексиноћ угинула… 😦 😦 😦

 

1 коментар (+додајте свој?)

  1. Gordana
    дец 02, 2010 @ 02:50:57

    Оооооо много ме је то погодило. До те мере да сам прво преплакала пола ноћи и покушавала да је оживим, јер нисам могла да се помирим са том чињеницом да је више нема, а тек се припитомила, па сам после одлучила да неко време – више месеци не узимам никакве животиње да чувам!!!!

    Одговори

Постави коментар

Моје мале групице

Видим те

  • 13.317 људи ми читало блог