Нешто ми дошло!


Ето тако волим кад ми дође. Не дешава се често али се деси, да онако сама у кући, издивљам са оваквом музиком. И брате мили прија бре, а јооооој 😀

Још и кад заборавим пола песама које волим 🙂

Ма уживанција…

Ево и вама 😀

Ангел Димов – Ово је прича о нама

Гордана Стојичевић – Пусти ме да нађем срцу лек

Мирослав Илић – Поломићу чаше од кристала

Ханка Палдум – Али памтим још

Злата Петровић – Дођи да ми руке грејеш

Зорица Брунцлик – Авлије, авлије

Халид Бешлић – И занесен том лепотом

Јашар Ахмедовски – Ти припадаш само мени

Лепа Брена – Удри Мујо

Нада Топчагић – Јутро је

Цеца – Манта, манта

Ацо Пејовић – Нема те нема

Харис Џиновић – С тобом бих се опет напио

Халид Бешлић – Миљацка

Харис Џиновић – Муштулук

Милан Топаловић Топалко – О свему ми причај ти

Џенан Лончаревић – Коса до рамена

Цеца – Тачно је

Ацо Пејовић – Ниједна није као ти

Аца Лукас – Запишите ми број

Лепа Брена – Уђи слободно

Ацо Пејовић – Неверна

Цеца – Знам

Ацо Пејовић – Не зовите је

Милена – Двадесете газим

Миа Борисављевић – Ја бих се с тобом топила

Може ми се хехехе 🙂 Док не види Деки 😀 😛

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
