БУДАЛЕ!!!!!


Е па много сам попиздела. Колико неки људи немају грам мозга!!! И колико неки људи мешају неке ствари у животу!

Дискусија са фејсбука – КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Када ће свима бити јасно да не постоји Друштво за заштиту животиња, него је то Друштво за „заштиту“ паса!!!

КАКО БРЕ ОНИ ШТИТЕ ЖИВОТИЊЕ??? НИКАКО!!!

Па пошто неки људи идуиз крајности у крајност сад ћу и ја!!!

Ево нек се јави неки такав и нека ми каже да ли је вегетеријанац!!!???

Што се питате (ако се питате уопште) зашто је то важно? Па важно ми је и то врло!!! Укусно је прасенце или пиленце, јел да? А јагњенце, ммм? Е па ако толико штите животиње како онда могу да их ПОЈЕДУ??? Треба их заклати, па обрадити, па ИСЕЦКАТИ НА КОМАДИЋЕ, „натакнути“ на РАЖАЊ, па скувати/испржити/издинстати/испећи или шта већ… И тако ли се штите животиње?

Што неко не штити нпр. пацове или кртице? Али не они „штите“ само псе и мачке ЛУТАЛИЦЕ!!!

Е од тога ми се присере!!! И зато ме ове овакве ћурке које дискутују на фејсу и мешају много појмове и области и изнервирају до бола!!!!!

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Nena
    дец 13, 2010 @ 23:23:38

    Pa ne znam da li bih se baš složila da članovi društva za zaštitu životinja trebaju biti vegeterijanci. Ja obožavam životinje, takođe i čuvam mačku već nekoliko godina, ali zna se šta je za jelo a šta ne. U ostalo neću da se mešam.
    Izvini ako nam se sukobe mišljenja, ali ne možemo svi isto da mislimo. Ja sam svoj stav iznela.

    Одговор

    • Gordana
      дец 13, 2010 @ 23:49:09

      Ма Нено наравно, само су ме ове две много изнервирале.
      Друго пси и мачке се једу у Кини.
      Да ли си прочитала дискусију???
      Поента је у томе. Они иду у екстреме, па сам ја зато навела ово за вегетеријанце.
      Она пореди псе и манијаке…Мсм стварно…

      Поздрав теби и не извињавај се, само ипак мало мора да се ово прочита између редова… 🙂

      Одговор

  2. Nena
    дец 14, 2010 @ 01:14:12

    Nisam videla diskusiju. A znam to za Kinu, užas!

    Одговор

  3. Alex
    дец 14, 2010 @ 22:08:30

    Gordana, šta se nerviraš zbog budala 😕 Pa svako danas može da piše koješta, ali ti znaš šta je to domaća životinja, zašta služi i kako se treba odnositi prema istim. To je valjda dovoljno, zar ne?
    Dobro je da si se smirila 😉

    Одговор

    • Gordana
      дец 15, 2010 @ 01:21:44

      Уф једва сам се смирила…. али јесам. Хвала пуно Алекс на подршци и знам ја све то, али знаш оно кад попиздиш у тренутку и онда те нешто вуче да свашта кажеш оваквим женским идијотима 🙂

      А посебно када почну да вређају (као оно да ја моје дете лупнем по пелени итд.) и лупетају глупости. Ма дошло ми је да ја одем тамо у београд и да је њу лупнем. Па сам онда схватила да више нема никаквог смисла. Што се и види по мом последњем коментару…
      Поздрав за тебе…

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
