Мали девојчурак


Запоставила сам писаније овде… Јесте, а ни сама не знам зашто. Добро, у појединим тренутцима имам оправдање – мрзело ме да пишем, али чини ми се да је последњи чланак био када је Маја напунила 5 месеци. Сада је већ стигла до полуседећег положаја 🙂 🙂 🙂

Ти поједини тренутци и имају оправдање донекле, била сам искрена па сам и признала да ме је мрзело да пишем иако ми се чини да ме је више мрзело да аплоудујем слике, али неке друге дане ни сама не разумем. Ваљда све нешто кажем себи има времена касније ћу, али то касније ме закуца у кревет и нисам ни свесна колико сам уморна док ме Дејан не позове и каже ми да пређем у спаваћу собу и легнем ко човек да се одморим. Тада схватим да сам заспала… 🙂 Маја је тачна као сатић. Заспи око 1 чврсто и буди се у 9 сати!!!

Иначе као и обично докле год је било лепих, топлих и сунчаних дана ми смо шетале и шетале и шетале…некада нам је рута била од куће до 501 па назад до студентског и кући, а после су се те путање промениле јер нам је мало досадило па кренемо од куће и пичимо скроз до Општине и вратимо се назад…Али увек пре тога свратимо до деке и нане и до мојих. А они кад нас виде одма питају :“Где је моје злато мало?“ и отму ми Мају, а тако и Дејанова мама понекад кући ради…

Хахахаха докле год је она њихово злато мало мени тј. нама је суперишка 🙂 Само нека се они чувају, за то и служе бабе, деде, ујаци, браћа, сестре… А Дејан и ја? Па ми идемо негде на пивце и кафицу. Или одем сама да мало заборавим пелене… 😀

Баба пресрећна и одушевљена својом унукицом 😉

Код ујкице је иста прича, само су им интересовања мало другачија 🙂 Тако то изгледа када се са ујком гледа дневник. Ајде што се ујка шокирава када чује неке вести, већ се и она солидарише са њим. А када сви они досаде онда Маја постаје мамино и татино злато, а тада је време да се повучемо кући и пустимо све остале да се одморе и да се припреме за нови дан 🙂

А тада све испочетка…. 😉

Него имамо једно розе ћебенце. То нам је купила баба Сања из Београда 🙂 Маја га обожава па ужива да лежи на њему кад год је то могуће. Али морам да вам откријем још једну тајну: шта она и ујкица раде када су сами… ИГРАЈУ ИГРИЦЕ!!!!

Сад се нешто сетих, пре отприлике два месеца смо купили оградицу за Мају. Јооооој колико сам била забринута да ли смо бацили новац. Па ко Вам може гарантовати да ће беба која у том тренутку има 3,5 месеца хтети када још мало порасте да седи у том за једну бебу чуду…

И тако ми нађемо повољно преко интернета оградицу (повољно у смислу да су у радњама преко 5000 а ми смо дали много мање) и купимо је. Стигла она код нас из Београда… Није Маја била нешто баш баш одушевљена тада. Сатварно сам се уплашила да од оградице нема ништа, али…

Обожава оградицу за сада…Не значи да ће тако и остати али сада је суперишка!!! 😀

Ма биће она права медијска личност. Не знам каква је ситуација са другим бебама, али ова наша просто обожава да се слика. Чим види апарат она позира и „прави фаце“ 🙂 😉 🙂

Ево га мој и њен још један фото сешн (хахахаха како ово изгледа овако ћирилицом 😀 )

Уствари њен фото сешн она је позирала, ја сам само сликала….

Љубимо вас пуноооооо и видимо се ускоро са новим догађајима, сликицама и осталим зезанцијама 😉

 

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Nena
    дец 05, 2010 @ 20:35:20

    Mediska ličnost, nego šta! A i nema na koga da bude 🙂 i mama i tata rade u medijima, baš se pitam na koga je povukla? Ipak mislim da će učenik nadmašiti učitelja…:) bar kada je Maja u pitanju!

    Одговор

  2. Gordana
    дец 06, 2010 @ 00:17:25

    Па и ми се томе надамо осим оног дела МЕДИЈИ хахахаххахаха
    Па није ваљда луда да се замајава као њени отац и мајка (мада мајка остаде без посла, али и даље може на оца да се угледа 🙂 )

    Одговор

  3. Nena
    дец 06, 2010 @ 08:59:14

    To što mama živi u ludoj državi i što ljude otpuštaju na svakom koraku ne znači da nema veliki talenat kao i da će jednog dana možda postati velika zvezda, ali ne u “ našim “ medijima. Za tebe je B92 ili gde li su već sad ono dvoje što vode radio program i uključuju se uživo u prenos preko tv!

    Одговор

    • Gordana
      дец 07, 2010 @ 01:16:37

      Ја бих била задовољна да су ми само дозвoлили да радим студентску емисију и емисију о бебама као што сам желела…
      Али ништа од тога…
      Хвала Нено на подршци 😉

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
