Е МИНИСТРЕ, МИНИСТРЕ ГДЕ СУ AD3 ИЛИ VIGANTOL КАПИ ЗА БЕБЕ???!!!


То би га сада питала моја Маја. Али она ће додати и ово:  Како ти мислиш да ја порастем и развијем се онако како треба?????

Шта не верујете ми да га је звала и хтела да пита све то??? Е па ево вам доказ па видите сами 🙂 🙂 🙂 А ви се после питајте да ли и шта бебе разумеју 😉 хихихихихи

П.С. Шалу на страну али имам ја два питања за педијатре који читају ово и посебно за господина министра:

Да ли и колико беби може да нашкоди то што више не пије ове капи, а мора да их пије од 15-ог дана свог живота (НЕ ПИЈЕ ИХ ЈЕР ИХ НЕМА)?

ГОСПОДИНЕ МИНИСТРЕ ЗАШТО НИСТЕ ОБЕЗБЕДИЛИ АДЕКВАТНУ ЗАМЕНУ ЗА ОВЕ КАПИ???? КАДА ЋЕ БИТИ? КАКО МИСЛИТЕ ДА УТИЧЕТЕ НА ПОВЕЋАЊЕ НАТАЛИТЕТА АКО ПРАВИТЕ ОВАКВЕ ОГРОМНЕ ПРОПУСТЕ И ГРЕШКЕ???

Ето опет сам „повређена“… Али се само тешим када угледам ово моје мало злато које за сада хвала Богу одлично напредује. Само се надам да ова пауза са капима неће оставити неке трајне последице.

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Charolija
    окт 20, 2010 @ 11:17:54

    Pauza neće da ostavi nikakve posledice, ali to što nema kapi je zaista nedopustivo.

    Maja je preslatka i sigurna sam da bi ministru održala dooobro predavanje. 😀

    Одговор

    • Gordana
      окт 20, 2010 @ 11:49:23

      Хвала ти на коментару, сад ми је много лакше. Сада знам да неће бити последица.

      Ма да министра би „појела“ (како све живо ставља у уста прогутала би и њега).

      Поздрав теби 😉

      Иначе морам рећи да је Мајина бака обишла цео град уздуж и попреко и нашла једну бочицу AD3 капи. Ко је из Бора и има бебу а не зна где да их купи ова је била у апотеци преко пута аутобуске 🙂 🙂 🙂

      Одговор

  2. Nena
    окт 21, 2010 @ 23:39:34

    Pre dvanaest godina sinu su mi pedijatri prepisivali uljanje kapi i to po pet svaki dan. Kad sam rodila ćerku aktuelne su bile vodene i to sa uvođenjem polako…jedne nedelje jedna, druge po dve, treće po tri i td. Posle izvesnog vremena javili su da deci ne dajemo čak ni mleko obogaćeno AD vitaminima jer u prevelikoj dozi uzimanja tokom života dovode do oboljenja od ostoporoze. I kome sada da veruješ?
    Da je ministar kriv, kriv je i to mnogo, a za ovo ne brini. Da li su naše bake znale da to uopšte i postoji?

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
