И САД ЋЕ МИ НЕКО РЕЋИ ДА ЈЕ ОВО ОК!!!!


НЕ! НЕМОЈТЕ да ми кажете да ПСИ НИСУ криви! Наравно да нису ја то знам јер су пси ЖИВОТИЊЕ, а не РАЗУМНА бића какви су ЉУДИ! Али и међу људима има оних који се много „праве паметни“ тзв. дебили и идиоти!А знате шта? Немају ни Љ од љубитеља ЖИВОТИЊА!!!

Hа сред корзоа чопор од 15-ак паса режи и напада све око себе. А ја са бебом трк у Романсу. И није добро, НЕ ВОЛИМ псе на улици наглашавам НА УЛИЦИ!!!!!!!

Али ни мало не би био проблем, уствари био би по мало проблем што су на улици,  али не оволики да ја не носим четворомесечну бебу у рукама!!!

И фора је што нисам ја једина која носи бебу или вози бебу или шета детенце у овом граду. Такође знам да сви ти родитељи размишљају исто или приближно као ја.  И то је предивно и тако треба, да људи што више шетају децу. ОК је када понеки имају и чувају псе, али се ЗНА КАКО СЕ ШЕТАЈУ ПСИ УЛИЦОМ и како се чувају кад их већ узмеш да их чуваш!!!!!!!!!! И не може мени газда да тврди да пас НЕЋЕ ДА УЈЕДЕ!!!! Па откуд он зна, реко му пас, а? Ма да мало сутра.

А пре пар дана сам гледала старији брачни пар како пушта 3 штенета на улицу! Па дошло ми је да њих удавим, јер штенци нису криви! Да ли је могуће да људи могу да буду толики идиоти и кретени!!!!???? То нису љубитељи паса, јер да јесу не би штенад пустили у октобру саме на улицу да гладни и смрзнути преживе МОЖДА 😦 зиму, већ би их носили кући!

Мало ми је фалило да прођем и питам: „Шта је бре? Готово башкарење на језеру у викендици па сте их сада пустили на улицу пизда вам м*****а????!!!! Што сте дозволили да вам се кучка окоти? Као власници паса то треба да контролишете!“, али сам се на крају суздржала јер ми је Маја била у рукама.

О брате мили како попиздим када то видим! И ти исти ће сутра да се учлане у она дебилна друштва за заштиту животиња (дебилна су зато што су у њима чланови овакви кретени! Као и онај један из НГЦ-а) и да они мени соле памет како требам ја да се понашам према животињама. Море њих, те такве ликове треба дресирати и васпитати, а не псе!!! Јер такви (НЕ)људи терају, јуре, мрзе и малтретирају децу!

И ето кажите ви мени шта ћу ја да радим са једним маторцем овде у комшилуку који чува милион мачака?????? Да одем сутра на врата и да га кокнем, а???? Зашто? Зато што је то један матори кретен, намргођени и штрокави који залупи врата пред носом и каже ти: „Мене то не занима!“ Не може бити чист када чува 10-15 мачака, које серу и запишавају цео комшилук!!! И где је та комунална инспекција! А звали смо их и ни они не раде свој посао како треба. Да раде до сада би у кавез сместили и њих двоје а не само мачке!!!

А мени се његова мачка посрала испред улазних врата??? Е па следећи пут ћу тим мачјим говнима да му размажем прозор. Него има ли неко пса који не воли мачке али много их не воли на изнајмљивање 🙂 🙂 🙂  да их растерамо!

Шалу на страну, али ово није у реду!!! :@ :@ :@ Бесна сам као рис!!!

Неки дан опет ја шетам са Мајом по Палестинском и истрчи ми испред мене брате мили огромни вучијак. Ма усрала сам се од страха. Замало да испустим дете! Дрекнула сам: „Који је бре мајмун пустио оволико „теле“ да се шета без корпе???“ Човек ме је чуо, ништа није рекао директно мени (и боље, јер би му разбила главу) али је прогунђао нешто у стилу: „Гле па ову  шта се штреца па неће да је уједе“ Гррррррррррр Одакле бре он то зна!!!! Е такве треба затворити у кавез!

Јбг слике су лошије јер су сликане мобилним телефоном. Али се ипак лепо види да њих 10-ак стоји на тротоару и то на главној улици близу Дома културе!

Писала сам ја о томе и овде само на мало другачији начин! Али има неке ствари које сам већ рекла, стојим иза тога и не желим да се понављам!!!

А ова група паса је то преподне направила прави хаос код фонтане на тргу. Извињавам се због речника сада унапред али морам да опишем шта се десило. Покушаћу што блаже могуће и да пробам да бирам речи! Велики пас из чопора (величине вучијака) се „спојио“ (сексуално) са псом који је много мањи од њега (величине пикинезера) да нису могли да се раздвоје. Онда је ово мало куче почело тако јако за завија и „кука“ и цвили и јебем ли га више како то да опишем да су сви пролазници побегли што даље јер је цео чопор почео да цвили и завија и режи и лаје и „кука“ и фуј бре. Најежила сам се. То је толико био жалостан и грозан призор да ти се дигне коса на глави!!! Одвратно!

А у целој тој причи мало дете пролази поред мене и пита тату скоро уплакано: „Татаааааа а штааааа раде? Шта ради овај велики пас овој малој куци?“

Е ПА ШТА ЈЕ ТАТА РЕКАО НЕ ЗНАМ! Јер не знам ни ја шта бих рекла, али на 500 метара одатле, ходајући се још увек чуло ово мало кученце како „кука“! Ма оћу бре да прођем улицом и да се не осећам непријатно и угрожено и да ми не дође да заплачем! Не желим псе а више ни мачке на улици! Брига ме да ли су жива бића или нису! пас када мене уједе њега нико не казни за то!

Ето толико од мене за сада!

6 коментара (+додајте свој?)

  1. zelenavrata
    окт 19, 2010 @ 00:34:40

    Eh ti moja!
    I kod mene u kraju je tako i centru Beograda, nekada pomislim, Boze me oprosti da ih otrujem, stvarno ih se plasim.
    Ogranicavaju nam kretanje, zaobilazim ulice i parkove da ne bih naletela na pse lutalice i da me ne bi napali, uzas.
    Besna sam kao i ti, i pitam se kada ce se vise taj problem resiti?~

    Одговор

    • Gordana
      окт 19, 2010 @ 23:06:02

      Јесте само сам ја више бесна на оне љубитеље који не чувају псе куђи и у станоима, него их хране испред зграда и на улицама. Е такве бих ја хумано стерилизовала 🙂

      Или су још гори они који чак ни не силазе него „ЧУВАЈУ ПСЕ“ са прозора својих зграда, а када прођеш поред исте и куче залаје на тебе и ти дрекнеш на њега нпр. МАРШ БРЕ!!! обавезно се на прозору појави нека баба која нем ашта да ради па се дере на тебе! А онда кука како нема паре!!!

      Па ако кука како нема паре ја сада питам ОДАКЛЕ ЈОЈ/ИМ НОВАЦ ДА ХРАНЕ ПСЕ ЛУТАЛИЦЕ!!!!!?????

      Одговор

  2. Alex
    окт 19, 2010 @ 18:11:27

    Pisali smo i ja i Zelena i jos mnogi… pisemo i danas a verovatno cemo pisati i sutra… i svi ce reci da mrzimo zivotinje… jos jedno licemerje u nasoj Srbiji… psi na ulici nisu domace zivotinje, to su pritajene zveri. Domace zivotinje drze domacini u svojim dvoristima, a ne hrane po ulici…

    Одговор

    • Gordana
      окт 19, 2010 @ 23:09:56

      Браво Алекс о томе и ја рричам и пишем!!! И брига ме шта они мисле само знам да ће да лете отровне кобасице (вала бацићу кинту на то) по граду буде ли ме ујео неки пас, а ако ми неко приговори после тога ја ћу „ујести њега“!!!

      А иначе нисам дивља 😀

      Одговор

  3. Ljubitelj životinja
    окт 21, 2010 @ 00:41:46

    Ne slažem se sa vama Gordana, životinje nisu krive što su na ulici, životinje nisu krive što nemaju topao dom (kao većina nas – ljudi), životinjama ne možete zabraniti da se druže, kako vi to nazivate „čopor“…
    Krivite Vašu opštinu što nije obezbedila azil za životinje, reagujte, apelujte, a nemojte samo kao posmatrač kritikovati, već učinite nešto da sebi, životinjama i ostalim sugrađanima olakšate život u svom gradu…
    Spomenuste i otrovne kobasice! Zamislite nekog beskućnika kome ćete baciti otrovne kobasice, samo zato što je beskućnik i što vam smeta da prolazite svojom omiljenom ulicom. Zar mislite da je to u redu? Oduzeti život nekome, samo zato što je na ulici, razmislite o tome…

    Одговор

    • Gordana
      окт 21, 2010 @ 11:17:02

      „НЕ! НЕМОЈТЕ да ми кажете да ПСИ НИСУ криви! Наравно да нису ја то знам јер су пси ЖИВОТИЊЕ, а не РАЗУМНА бића какви су ЉУДИ! Али и међу људима има оних који се много „праве паметни“ тзв. дебили и идиоти!А знате шта? Немају ни Љ од љубитеља ЖИВОТИЊА!!!“

      Ово је мој први пасус овог текста!
      Тако да ово што сте Ви написали нема никакве везе са оним што сам ја написала. Ово је чланак који критикује пре свега људе али и животиње.

      Хвала на коментару.

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
