Докле ће бре више да нас краду сви редом?????!!!!!!!


ЗНАЧИ ЉУТА САМ НЕВИЂЕНО!!!!!!! БОЉЕ РЕЧЕНО БЕСНА КАО РИС!!!!!! Е јеби га не знам ни одакле да почнем ни где да завршим, уствари не могу да завршим зато што је тек ПОЧЕЛА БОРБА!!!!!!

Tehnički fakultet u Boru

Савет на факултету почетком фебруара донео одлуку која гласи отприлике овако: АПСОЛВЕНТЕ ОД САДА ПЕЉЕШИМО!!! Колико? Па ајмо 4000 динара месечно! И сад није то толкико било старшно прво зато што то нико није ни видео (ћушнули обавештење у ћошак на огласној табли, а пола цифара покрили неким папиром или пресавили да се не види), а друго односило се на апсолвенте којима је истеко апсолвентски (ни то није добро, али…)!!! Састану се они лепо и фино 29. септембра, одрже седницу Наставно-научног већа и прорачунају се овако: Хм, имамо толико и толико студената са истеклим апсолвентским пута 4000 то је толико. Ахм, мало бре куме него ајмо ми овако да то назовемо „Школарина за студенте којима је истеко апсолвентски, ал и за оне којима није истеко“. Е то је сада већи број студенатапа све пута 4000 динара месечно и и и и….????? И лепа парица тј. цифрица испаде. Па ето пара да се плати грејање топлани како рече декан на састанку…а и теткицама да се купи детерџент…

Ма највећи проблем је што се ова одлука односи на буџетлије – студенте на буџету! Еј бре БУЏЕТ!!! Јесу ли чули они шта је то?????  То је оно где се скупљају паре од наших родитеља и свих грађана Србије па држава, ДРЖАВА, одређује ко ће да се школује бесплатно, БЕСПЛАТНО, дакле О ТРОШКУ БУЏЕТА а ко неће!!!! Како одређује. Па тако што предвиди број студената који ће бити уписани а онда они морају да положе пријемни испит! И ко је бољи и изнад црте он студира бесплатно, БЕСПЛАТНО!!!

А знате шта, ја сам буџетлија и није бесплатно верујте ми!!! Све се плаћало и пријава испита и овера семестра и упис године, а знате шта је још ту занимљиво? Па из године у годину су све више повећавали цену!

Коме су то зафалиле парице сада, а? Опс извинте па декан окривио топлану! Она потражује 4 и по милиона за грејање које притом није никакво или га уопште нема. А ко ће да га плати??? Па рекоше они, АПСОЛВЕНТИ!!!!!

Е! А нека их неко пита и зашто су, у 21. веку када је СВЕ једнако информатика и када се то рачуна као писменост, укинули смер информатике???!!! Па на било које радно место не може да се упадне без знања рачунара или бар елементарно коришћење! Мислим да ће ускоро и теткице у школама да имају компијутер и да бележе који ходник су како и чиме очистиле!

Па да ово је БОР! А у Бору су зна се апсолвенти ПУНИ ПАРА (читај иронично)!!!! И могу да плаћају!  :@ :@ :@

Драги моји да ми имамо толико пара колико ви замишљате ми бисмо студирали било где на другом месту само не у Бору!!!

ХОЋЕ ЛИ ИМ ОВО ПРОЋИ???

Још се питам и ово: Колику подршку имамо од осталих???

6 коментара (+додајте свој?)

  1. Aca
    окт 09, 2010 @ 00:45:56

    Bravo Goco! More ja sam za revansizam, onaj ko je krao mora da plati! A da li ce im proci? Hoce ako cutimo…

    Одговори

  2. proizvodiusluga
    окт 09, 2010 @ 11:48:28

    kad su izmislili PUMT (porez na upotrebu mobilnih telefona) mogu da izmisle i PNA (porez na apsolvente) !

    Одговори

    • Gordana
      окт 09, 2010 @ 12:05:12

      Него питам и још нешто: Да ли овај град жели да има студенте???
      Што нам не кажу лепо да не желе учене људе да се не мучимо!!!

      Одговори

  3. Aya
    окт 11, 2010 @ 15:51:56

    Ma prosla gay parada, prolazimo i mi. A oni ce da prave drustvo onnim huliganima, bas lepo – da i oni nesto nauce od vas… Mi nismo!!!

    Одговори

Постави коментар

Моје мале групице

Видим те

  • 13.310 људи ми читало блог