ГОДИШЊИЦА!!!


Па и ја бих се сама чудила што је чланак започет сликама, али морам признати да предивно изгледа!

А питате се вероватно годишњица чега је овог 22. септембра 2010. Годишњица како су ме ИСТЕРАЛИ с посла. Неинвентивни зликовци, политичари, новинари и они који себе називају новинарима су прво ликвидирали целу фирму (неки од њих су дизали ручице и гласали за исту одлуку), после отпустили све људе, а онда враћали неке!

И тако памтим ја врло добро у то време поставише Милутина Антића за директора (новинара!!!!!), а он ме зајебо, зајебо, зајебо до коске! Било је ту још неких који су бирали кога ће да враћају. Али…. Уфркани чикица ме лагао и лагао и лагао да нема места да ме врати на посао а кад год ми је то причао сутра дан је примао неког другог!!! А како кажу локални политичари су утицали на њега пуно! Па они су га и поставили зар не? Друго, што је већи проблем испоставило се да сам била трудна у то време (отприлике остала трудна почетком септембра – Маја се родила 15. јуна) и пропала ми је породиљска накнада! Тада није знао то, нисам ни ја знала до октобра, али је проблем што сам ја њега молила буквално молила од октобра 2009 до фебруара 2010. Зато сада седим кући и чувам са мојим Дејаном бебу од три месеца са његових 20.000!!!!! Срећа па му је мама ту да помогне

Најтрагичније је што је чим је ступио на дужност одмах и по хитном поступку укинуо вечерњи програм на радију! Одговорно тврдим да је био то најквалитетнији и најслушанији део програма од 18 до 23 увече!

Такође одговорно тврдим да сам дала и више од 100 посто и уложила више од 100 посто труда и муке заједно са Златком, Нинославом, Сашом, Слободаном, Елвиром, Вуком, Дејаном и још понекима па могу и они сами да потврде, а имам и доказе! Много снимљених и сачуваних емисија, а ја сам их имала 4 недељно!

Какав сам ја радник? Па и нисам неки (ово читајте иронично) испадох велика БУДАЛА! Можда је све ово што сада овде пише хвалоспев и то онај нарцисиодни али баш ме брига ја знам колико сам себе уложила у то ЈП и у тај радио, а они су ми остали дужни и хонораре! Фина је то парица 🙂 Али то ми сада није БАШ ТОЛИКО важно колико бих ето волела да се некако вратим  тамо да радим! Таман у децембру Маја пуни 6 месеци и ја бих већ тада могла да радим у радију, боље речено од јануара. Само се надам да ће сада бити места! Да ће сада имати слуха за мене! Па ово је посао који обожавам. Ваљда је логично да се у разним фирмама запошљавају пре свега људи који воле посао! Ма и без плате сам радила.

Ево укратко шта сам радила. Све емисије су било двосатне! Сваке суботе је долазио декан факултета или екипа из студентског парламента, имала сам сарадњу са многим рок бендовима који су свирали у Бору. Долазили су обавезно у студио пре свирке!!! Локалани ноћни клуб је делио карте и пића за оне који се јаве на телефон. Било је ту и емисија о мушко-женским односима радили је Дејан и ја! Кажу дан-данас људи који су је слушали да је била сјајна! Па емисија о информационим технологијама. Па о неким животним темама. И остале колеге (у међувремену постали сви они другари и пријатељи) су имали своје врло квалитетне емисије (Нинослав и Елвира). Убачен је компијутер у студио да би имали тренутне информације итд. Касније сам прешла и у поподневну смену па сам радила и дневник, а и ускакала кад год је требало заменити неког. Рекламирала радио на нету и где год сам стигла. Својим парама правила флајере и делила у ноћном клубу „G-spot“. А на фејсу (Facebook) још увек постоје групе и странице о радију!

Али шта? -Нема места!!!

Кога то сада занима??? Е па надам се да ће неког то занимати!

Али и поред свих неправди, пресрећна сам што је баш тог дана Радио Бор почео поново да ради, па макар експериментално и на другој локалној таласној дужини 103,1 MHz. Поново су Злаја и Нино главни и за сада једини раде.

Е па другари, срећан вам почетак рада. Знам да уживате. И ја бих да сам још на послу.

Шта је ту је, идемо даље. Нама који смо остали без посла, срећна годишњица.

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
