Растемо растемо


Ма фурају дани ко луди! Просто ми је невероватно ето га већ септембар а ја сада окупирана Мајом и не стигнем да пустим овде неке нове – старе сликице и текстове! И тако ево одлучих да забележим и овде неке наше тренутке које волимо и које желимо да памтимо 😀 Јер ухватих пар сати кад нема „сметње“ 😉

А ето тако једног дана више ни сама нисам знала где ћу је колико је плакала и онда сам сазнала једну велику истину: Сва је бре на мене ужива ко ја кад сам била беба: У ФОТЕЉИ 🙂 рекох ја лепо прави мали дипломата!

Али неће нико веровати колико ова беба воли да позира за сликање, па је чак некада и смиримо апаратом. Када плаче чим види црвено светло одма’ се умири! А чак се повремено и насмеје…

А док плаче (види се из приложеног како то изгледа) има пар њих које обожава и за час се смири… Осим мене која сам прави лекић за Мајину тугу и муку 🙂 ту је пре свега и ујкица Никола… 🙂 Али помажу и други… Сви на ред 🙂

Тих дана смо и нова колица узели. Морало је тако јер су она стара превише отворена, а иде зима тј. јесен па зима а то значи пуно ветра  можда и кише и то оне која падне изненада. Ту је и она глупа борска измаглица која „убија“ и она новембарска влажност ваздуха. Па смо морали да обезбедимо безбедно 🙂 место за Мајину вожњу напоље. Навикла је свако вече у 18 сати да је већ у зеленим колицима и на путу ка четвртом… Ова друга колица су нам за уживање код куће и „дрндање“ кад се успављујемо 😉

Ових дана имамо пуно проблема са купањем. Нешто се десило па кад год је ставимо у воду она вришти боље речено пре стављања у коританце је увек прво умијемо, е тада почне да вришти! Иако претпостављам шта је у питању опет се плашим да није нешто друго. Рачунајући да је сада 15. септембар и да је игром случаја напунила 3 месеца баш данас пре пар дана јој је упала сапуница у око и то је био хаос! Ма полудела сам нисам имала појма да је овај бебећи сапун Меримин толико љут да кад сам га ја пробала тј. пипнула своје око било је црвено пола сата после тога. Ужас!!!! Само се надам да ће она хтети да се поново купа са задовољством и да ће ово заборавити, јер иначе не знам шта ћемо да радимо. То вриштање је неописиво!(Кмечала је она мало пре и мало после купања, али ово сада је хаос у кући 😦 😦 😦 ) Много сам тужна због тога 😦 😦 😦 А све то је изгледало овако и било је задовољство купати је… Прво лекић против грчева, па чистимо носић, па купањац а онда уживање после купања 🙂

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
