Идемо даље :)


Тих дана је време летело као лудо. Просто се и не сећам јасно шта се све дешавало. Мислим да су сликице за сада најбољи сведок свега тога. А и овај блог ће оставити лепу успомену 🙂

Маја је сјајно као што и можете да приметите… Сјајно смо и ми… Ја само још увек имам своје жуте минуте па се тако лепо исплачем и ваљда ми је после лакше… А Маја ужива баш је брига 😀

А и мама ужива повремено… 🙂 Ужива и тата, али мама је ипак била занимљивија за слику. Што је очигледно!

Тако пролази и ова недеља а ми са нашом малом буциком уживамо сваки дан. Паде ми на памет да пронађем топ 5 њених слика и баш ми је пуно времена требало да се одлучим, али за сада сам нашла једну од њих. Обожавам је када стави овако ручице као прави мали дипломата, само још фали да проговори. И лепо ја кажем мамина срећица будући политичар  🙂 🙂 🙂

Па када је одржала свој бебећи говор загрлила је свој прекривач (као ја кад загрлим јастуче 😀 ) и одспавала слатко (ваљда тако раде после коришћења скупштинске говорнице 🙂 😀 😛 )

После је наравно уследила једна лепа шетња,  па купање, ручкање и спавкање 🙂 Али увек увече чистимо носић, а јооооој ала се тада деремооооо 🙂 Али зато после лепо дишемо и више не плачемооооо 🙂

Татина девојчица!!!!!! 🙂

Све у свему ако имамо било какав утисак или нешто нас чуди (позитивно) то је управо ово што се види на овој слици. Просто не могу да поверујем да овако бебе спавају. Како год Мају да наместимо да лежи она се некако смуља, обожавам овај израз 🙂 у ову позу…

Мада нам све новопечене маме али и оне које имају по 2 или 3 мезичета кажу да је то сасвим нормално. Ја пробала да легнем тако и не могу мајке ми 🙂 🙂 🙂

Али сваке вечери око пола 6 илити 17 и 30 по нашки, Маја крене да плаче, а то је знак да је време за клопу, пресвлачење и правац напоље, просто сат могу навити по њој. И већ волимо да седимо и у кафићима. Када смо на корзоу волимо Романсу, а када смо  на четвртом волимо 501 (ето дадох ја кафићима беспалтну рекламу). И тако свако вече.  Сада сам у фази да свим другарицама говорим да треба да имају овакво једно мало злато… Неће се покајати, јер је ово највећа животна срећа. Уствари тек сада схватам ста је смисао живота!!!!

3 коментара (+додајте свој?)

  1. zelenavrata
    јул 30, 2010 @ 00:32:16

    Sunce vam zarkovo, svi ste bre cakani! 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
