Прошло је још 10 дана


Ових дана је баш занимљиво, ја се полако али сигурно опорављала и све ми је било боље и боље. А почео је и јул… До сада имамо неку рутину једемо, какимо и спавкамо, а што се купања тиче то нам је обављала прабаба Маца. А онда је дошао и ред да се ми научимо, боље речено опробамо докле год имамо помоћ. Па многи су били сами и купали бебе па што не бисмо и ми успели. Мајку му нисмо неспособни 🙂 Али се татица ипак највише сналази око купања 🙂 И баш зато смо се и сликали да бисмо и памтили једно од првих купања 😀 Али и да видимо бебу после купања, намацкану и обучену хихихи и са мамицом 😉


Али ипак оно што највише волимо да радимо је павкање, још увек нам је то омиљено док мало не порастемо и не почнемо да радимо и друге ствари 🙂

А волимо и кревет у дневној соби… Ма волимо сва лепа и топла места по кући где може да се спава… А волимо и Rock ‘N’ Roll 😀 😀 😀

Почео је и јул, а време не обећава да ће се пролепшати. Баш је било хладно. Али смо се ми трећег јула размишљали да ли да одемо до нане и деке, јер је нани био рођендан, али смо одустали од тога. Само смо је звали да јој честитамо, а она је била много срећна… А онда смо наредног дана четвртог јула Дејан и ја одлучили да одемо да прошетамо јер ми се пријео тост и врло лако одлучили да обучемо и понесемо и Мају са нама 🙂

Па се тако непланирано, лагано али сигурно десила и наша прва шетња 🙂 Јесте у вечерњим сатима али нема везе, па ово је 21 век 😀 😀 😀

Тако да је све у суштини супер, само нам и даље сметају грчеви који су редовни сваке вечери и престану око поноћи или око 1 ноћу и онда Маја спавка без икаквих проблема. А помажу нам неке тамо капи и чајчић против грчева (проклетих грчева који једва чекамо да престану 😦 )

И сетих се сада још нечег. Из болнице смо изашли са 3050 грама, а трећег јула када смо се мерили имали смо 3525 грама :), а десетог јула 3800. А ако се неко пита како се мери беба у кућној варијанти ево решења 🙂 😉

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
