Лагано али сигурно заврши се и тај јун


Јесте завршава се полако и јун, а 30. јуна ми „набацили“ читавих 15 дана 🙂 Што више спавкамо, више и растемо, сви кажу бебе пуно спавају, а ја кажем није тачно: Бебе пуно расту! 😀 😀 😀 А ми овако растемо (а изгледа да би и тата још мало да порасте)

И тако вам кажем ја, пролази полако и овај месец а нама у кући гости сваки дан. Сви једва чекају да нас виде, што нама наравно не смета… Већина се и пита да ли да поштује оних 40 дана, али нама је баш све једно. Ко год жели добродошао је код нас 🙂 Као што су нам добродошле крајем тог јуна и тетке Александра и Милица. А ово нам је тетка Милица, иначе је моја сестра од рођеног стрица. А јооој колико сам се смејала када смо јој угурали, буквално угурали Мају у руке. На жалост њен поглед тог тренутка немамо забележен (апарат био у другој соби).  А моја Мица је већ после минут-два држала Мају како да се игра са бебама сваки дан…ех, па нисам ни сумњала у њу!

А највише волимо кад нам дођу баба и деда хахаха. Пих баба и деда 🙂

А нас две се најбоље споразумевамо, што и није чудо ја је знам дуже од свих и увек ће бити тако. Увек ћу бити у предности у односу на остале за читавих 9 месеци 🙂 😉 Још увек нам је прерано га гугучемо и испуштамо било какве звуке (осим када какимо 😛 ) али без обзира на то нас две се тако лепо испричамо кад ми је у рукама…и све се бре разумемо…

Размишљам како да завршим овај чланак и пада ми на памет она стандардна с почетка: „…бла, бла и тако се заврши и јун…бла, бла“, али нећу га завршити тако…

Завршићу га једном од мојих најдражих слика! А на њој тата и ћера гледају дневник телевизије Бор хахаха. Тати се види да гледа скоро са уживањем, а ћера је плакала и чим је тата окренуо (што се да приметити на слици) она се умирила и поручује им својом позом: „Пољубите ме у д**е“! Мада је све то више упућено руководству и општинарима (они црнци што раде доле су нам већина пријатељи)! А и татица нам ради доле, а њега волимо највише на свету. Али без обзира на све:  ТО ЈЕ ПРАВО МАМИНО ДЕТЕ!!! Само зато што им то и мама повремено поручује (наравно да нећу овде писати зашто јер ово није чланак за то, па ме молићу лепо немојте ни питати 😀 )…

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
