„Напунили“ смо још 10 дана :)


Завршисмо и „муке“ са болницом. Рекоше нам контроле у здравственом за месец тј. 40 дана. То надам се значи да болнице нема више. А онда смо стигли кући. Ух какав чудни осећај. После порођаја сам дошла у потпуно нови живот, у сваком и правом смислу те речи. Прво ту је једно мало предивно створење о коме требам и желим бринути, а друго потпуно нови дом  што је уједно и велика промена код мене (до тада смо Деки и ја живели у петој месној, а пре тога сам била код мојих, а сада код Дејана у Палестинском насељу без икакве претходне припреме), па треће нема је више моја мама да се нађе ту (јесте ту Дејанова мама, али није то исто, не може ме она разумети онако како је мени потребно – и не кривим је – моја ме зна од малена 🙂 хихихи па била сам као Маја), четврто и најважније дрмају ме хормони они постпорођајни и ако нико други Бог ми је сведок колико ме све иритира и колико ми све смета…

Размишљам онда у неким тренуцима, па моји су ту сваког дана, а то ми много значи, али и са њима се посвађам без везе, посебно са мојом мајком  јер нам се не слажу мишљења, а мене то много више сада погађа него раније па се понекад баш жестоко посвађамо и онда она оде, а ја се убијем од плакања јер ми је криво…баш се осећам без везе…али са друге стране једва чекам да је видим  на вратима и много волим када је ту, али значи ми свачија помоћ јер ништа не знам и препуна сам питањa и сумљичавости да ли радим све како треба… Па се опет сетим да су вероватно све жене прошле кроз то. А Мајче ужива у бескрајној пажњи свих нас…

Од Дејанове маме добијамо толику помоћ у кући и око чишћења, прања, пеглања, кувања, сређивања да немам никаква права  (можда их и имам али ја то не знам да проценим) да било шта кажем и кад ми нешто пуно засмета, а само је проблем што своју нервозу и стрес и незадовољство „потрошим“  на Дејана ни кривог ни дужног. О томе нећу ни да размишљам па ни да покушавам да вам појасним како ни зашто јер нема апсолутно никакве шансе да вам опишем како се онда осећам… 😦

А и те како значи када имаш крај себе бар на кратко неког ко разуме и што је најважније неког ко се сећа, а оне све три и Наташа (мама) и Маца (нана) и Љиљана (свекрва) појма немају и све су позаборављале па врло често несвесно много одмажу и постављају погрешна питања, а ја се нервирам… Додуше мама памти по нешто што врло помогне…

Али стотину пута сам споменула преживели су многи па ћемо и ми. Изборићу се са свим и свачим јер је Маја најважнија… Мамино злато. 😀

Али још је лепше што нам је прабаба показала како се купа беба и већ смо после 3 дана то успели сами… Дејан и ја заједно…

4 коментара (+додајте свој?)

  1. dedodoflim
    јул 20, 2010 @ 07:44:37

    Samo bez puno nervoze – uživaj, jer deca brzo postanu velika. Dan, dani… mesec, godina…

    Одговор

  2. Charolija
    јул 20, 2010 @ 15:14:03

    Opusti se draga i uživaj. Dobro je Maji i ne možeš ništa mnogo da pogrešiš. Ako mnogo pogrešiš, ona će mnogo da plače, 😀 pa će ti dati do znanja da si nešto zeznula i ti to onda ispraviš i sve bude u redu.

    Pomoć sa strane sam imala sa prvim detetom, ali mi se čini da mi je više bila potrebna kad ih je bilo dvoje, a kasnije i troje, što je nekako i logično. Uživaj u pažnji i pomoći, jer zaista puno vredi. To sam videla tek kasnije sa drugim detetom, kada i sa svekrvom u kući sve sam ja radila, dok je nju mrzelo i ručak da spremi. Uživaj i poštuj ih. Mame praštaju sve, tako da se ne sekiraš zbog poneke svađice. 😉

    Одговор

    • Gordana
      јул 20, 2010 @ 15:28:38

      Хбала на подршци, разумемо се у потпуности 🙂
      Ништа ја немам против само се жалим како се некад тешко изборим са собом да не одреагујем како не треба 😦
      Јер ја сам једна врло страствена и импулсивна особа. Посебна кад ми се било ко меша тамо где ја не желим… Али шта ћу 🙂

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
