Прва три дана (болница) :)


Тачно у девет сати и 25 минута на данашњи дан ми пунимо пуних месец дана 🙂

О Боже колико је брзо прошао овај месец тек сада када помислим на то не могу да поверујем. Чини ми се као да сам тек пре пар дана изашла из порођајне сале и угледала Дејана како пресрећан са предивним осмехом стоји у ходнику породлишта и гледа ме са оним његовим сјајем у очима који не каже: „Волим те“ већ каже: „ОБОЖАВАМ ТЕ“ и док ме бабица вози у моју собу и пребацује са покретног кревета у мој кревет и каже: „Лежи ту тако на леђима два сата и немој да ти је пало на памет да мрдаш и окрећеш се на страну!“

А већ после пола сата ми сестра доноси један слатки замотуљак и пита: „Где да је ставим поред тебе или у креветац?“. А ја кажем: „Дај је поред мене!“ И тако је настала њена, Мајина прва слика 🙂

И то слика која је обишла најбитније људе из наше фамилије (па морала сам некако да им јавим да су постали бабе, деде, ујаци и остало 🙂 ). Срећа па мобилни телефони имају камере  🙂

И тако смо нас две преспавале прву ноћ, а ја појма нисам имала још увек какав темпо имају бебе ни што се тиче пресвлачења, ни јела, али је Маја најбитније заобишла – вештачко млеко, она је код маме одмах почела да сиса 😀 А ово је моја беба прво јутро по рођењу у кревецу поред своје мамице

И наравно врло брзо је дошао и тај дугоочекивани дан изласка из болнице…То је био 18. јун и то баш на бака Лиликин рођендан (Дејанова мама), која је уједно добила најлепши поклон 🙂

Сам излазак је био врло узбудљив. Прво сам једва дочекала ту последњу визиту са стрепњом и страхом да ће можда рећи да не можемо кући. Али наравно да није било разлога да нас не пусте… А у ходнику породилишта су нас дочекали њих четворо Горан, Наташа, Никола и Дејан, четворо мојих најомиљенијих и најдражих… Горан је мој тата, Наташа моја мама, Никола мој брат (пресрећни ујкица 🙂 ), а Дејана већ знате 😀

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Charolija
    јул 15, 2010 @ 11:44:23

    Lepotica, devojčica. 🙂 Nema lepših trenutaka u životu od ovih koje si opisala u ovom postu.

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
