Одлично напредујемо, али имамо грчеве :(


У суботу ми падне на памет једна ствар: Да проверимо колико смо тешки. И наравно једно лепо изненађење за мамицу и татицу. За недењу дана смо додали још 300 грама. И све остало је супер осим једне стварчице…

Јоооој ако ме нешто излуђује то је ситуација када не могу да јој помогнем. Па се онда деси да плаче Маја али плачем и ја поред ње… Кренули су да се јављају грчеви а ми радимо свашта нешто да их ублажимо…

Пијемо и водицу са кимом, грејемо и масирамо стомачић, пијемо капи Еспумисан и још свашта нешто, па чак и успевамо да их ублажимо, само се понекад тешим када помислим шта би било када не бисмо радили све ово… Има и дана када нема тегоба, али је срећа што се чешће јављају дању него ноћу. Па ноћ чувамо за спавкање 🙂

А ја и даље наравно имам вишак млека, па се сналазим на већ познате начине. Болови су све мањи и подношљивији па ми се чини да ће се моје тегобе ускоро свести на један леп минимум… И то ме много радује… Ми сада имамо тачно 21 дан па то значи да сада седмог улазимо у четврту недељу… И баш се радујемо…А имамо и једну лепу вест. Најзад нам је пупак скроз чист. Отпао је пре пар дана али је остало мало скореле крви у њему… Е сада нема више ни тога 🙂 А то значи још пар дана неге и онда можемо да се купамо и да уживамо у водици 100 посто 🙂

Ево још мало слика… Па уживајте и ви као и ми 😀 😀 😀

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
