Прва непроспавана ноћ


Ето сада знам у потпуности шта значи појам родитељ који брине тј. пуца од бриге за своје дете. Јуче око 17 сати смо почели да се цимамо и мрштимо и вриштимо и више ни сама не знам шта све и то је трајало до ноћас тј. јутрос у 3. О Боже шта нас снађе, толико плакање да сам и ја од муке почела да плачем, а не можемо ништа да учинимо да јој помогнемо, а она јадничица вришти ли вришти…  Сада почињем полако да схватам моју маму кад сам ја у питању па ме нервира кад пуно брине, али рекли су ми и причали стално: „…бла бла видећеш ти кад постанеш родитељ…“ а јооооој били су у праву…

Нисам могла више да је гледам онако згрчену, презнојену, исцрпљену и уплакану и натерам Дејана да је возимо у болницу. Како смо сели у кола тако се смирила па сам видела себе и Декија како се возикамо градом да нам беба бар мало спава. Али ипак у болници проверили шта је па и они кажу грчеви… И то највероватније од новалгетола, јер сам ја ноћ пре ове имала страховит напад бубрега. Такав бол још нисам осетила (понекад ми се чини да је гори од оног порођајног). Једва смо стигли до хитне замало да паднем у несвест, а они су морали нешто да ми дају… Али Маја је сада сасвим ок, опоравила се а опорављају се и моји бубрези…

Сада спавка и чекамо да се пробуди да падне једно лепо купање… 😀 😀 😀

7 коментара (+додајте свој?)

  1. zelenavrata
    јун 27, 2010 @ 00:21:02

    Bar znate foru za iduci put, sedajte u kola i vozi dok ne zaspi 🙂

    Одговор

  2. Gordana
    јун 27, 2010 @ 14:22:19

    Сада смо ок сада маму мучи стомак, али боље мене него њу…

    Одговор

  3. Suske
    јун 30, 2010 @ 18:33:01

    Uff … mlađa ćera mi je bila par meseci kada sam dobila napad, i mislila da sam doživela srčani udar.

    U samo 3 meseca sam imala 3 žestoka napada i tek su mi tad otkrili da imam kamenčine u bubrezima.
    Lečenje sam otpočela tek kad sam prestala da je dojim.

    A za bol si potpuno u pravu, boli više od porođajnih bolova. 😦

    A stomak „muči“, treba sve da se vrati na svoje mesto 😉

    Одговор

    • Gordana
      јул 03, 2010 @ 19:19:49

      Полако али сигурно се све враћа на своје место… Тегобе су ми све мање и мање (осим бола приликом дојења и константног измлазавања које ме пуно смара)

      Одговор

  4. Charolija
    јул 01, 2010 @ 20:15:17

    Nurse harvey spas za bebeće grčeve od 15 dana života sam im davala čisto preventive radi i nismo imali nikakvih problema. Toplo preporučujem. E sad…pošto je uzrok mamin bol u bubrezima, nemam pojma…mada Nurse ne može da škodi. 🙂

    Одговор

    • Gordana
      јул 03, 2010 @ 19:20:52

      Нјалепше хвала на савету али то нам се средило срећом сад мама има грчеве а беба лепо спавка и ручка… 🙂

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
