Мука ми је од локалних избора – МОРАМ ДА КУКАМ


У овом тренутку врло добро знам шта ми је најважније на целом свету! Да моја беба буде ок а и ја заједно са њом. Термин нам је сада у суботу (једва чекам)…и тако Дејан и ја чекамо најсрећнији тренутак у нашем животу да угледамо наше бебче!

Али има нешто што ме излуђује. Убише ме ови локални избори. И овај нападни могу чак и рећи ПРЕНАПАДНИ начин кампање! Поред ових врућина и немогућности да се више крећем (тешко ми је и до продавнице да сиђем) не могу да спавам ноћу велики је стомак па ми и окретање траје дуго, највећи ми је проблем што ми разни кампањци и промотери својих странака свако јутро звоне на интерфон и пробуде ме таман кад успем да ухватим мало сна! Безобразлук и безосећајност!!!! Разбићу главу неком и једва чекам да се ово све заврши! Толико су неувиђајни да дођу до зграде и крену редом да зврцкају на интерфоне па ко им отвори, а онда се попну до задњег спрата и звоне свима, па опет ко отвори и деле пропагандно – политички материјал!!! Пуна ми је кућа флајера. Не отварам више ником врата. Али џаба ми је кад ме они ипак пробуде. Не схватају да гњаве људе, добро можда не све али мене удавише!!! Доста је било!

Ето немам више шта да кажем само сам хтела мало да се пожалим… 😦

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
