Још мало па девети


Да баш, још врло мало, по прорачуну мање од недељу дана. Тачније 12. маја улазимо полако али сигурно у девети месец. Време лети ко лудо, а малена у стомаку све живахнија… Кад год одем на контролу увек се окрене наопако па не могу да је виде лепо. Окрене леђа ко да поручује: „Е па не дам вам да ме гледате, једном сте ме ухватили неспремну, видели шта вас занима и доста!“ Мамино злато! Уствари татино злато, они се већ договарају шта треба да воли, а шта не. Хахаха… мама се определила за домен политике па лепо појаснила ког не волимо а кога понекад готивимо… 🙂 То је наша тајна…

А будући татица ми понекад тих и мало чудан по питању мог стомака. Морам да се пожалим мало… Некако ми се није навико да ме мази и чешка по стомаку често, више некако кад се ја сетим… Па му ставим руку и све је супер док цурица не ритне а онда се он умири и ћути, а мени често смешно… А он склони руку… Не знам како то делује на мушкарце, а ја га ни не питам ништа… Ваљда чекам да ми сам каже, али исто тако знам да то код њих не функционише тако… Само ми је важно да не мисли да ми смета чак напротив прија… 🙂

Нас две смо супер. Моје тегобе оне трудничке су сведене на минимум. Мало, повремено отекну ноге и руке, често ми се спава, има понеки капилар опет на ногама, ноћу ме буди горушица и боле леђа, али све је то тако подношљиво да ми је супер. Мало сам јуче зезнула организам и приликом провере крвне слике повећан ми био шећер, али ко ми крив кад сам вече пре тога пола кутије ратлука и пре одласка да дам крв појела банану… хахаха… то само ја могу… Тако да је крвна слика ок али шећер морам да поновим… Идемо на још једно боцкање следеће недеље… 😦

Ево баш сада имате поздрав од наше мале цурице, која се поштено ритнула па морам да легнем…

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
