Телевизија и ми


Како дан за даном растем све више у обиму „ми“ односно ово чељаде што расте у мени, ја и Дејан све више гледамо чаробну кутију.
Кренемо од првог програма РТС-а а тамо Бољи живот, Срећни људи и Породично благо по хиљадити пут. Има ту и нових серија Рањени орао и Грех њене маме и ту схватам да су ми уништили омиљену књигу Мир-Јам. Грех сам прочитала бар три пута али никада га нисам схватила као латино-америчку серију, а на жалост екранизација је управо таква превише развучено, са осредњом глумом, још само фали да почну да причају сами са собом и плачу, плачу, плачу… и права латино серија. Одгледамо Дневник по некад, Дејан одгледа емисију о бебама (али то је преподне ја тада спавам 🙂 ) каже да је добра (ајде да поверујем можда и одгледам неку 🙂 ) и тако. Ееееееееееееееее тако нешто сам ја хтела да радим у вечерњем програму Радио Бора пре него што су га неинвентивни зликовци укинули септембра 2009 и истерали ме са посла (ајде да не будем толико ОНО нису ме вратили – као нема места). Али ето украдоше ми РТС-овци идеју. А Дејану се то још увек свиђа. Е онда кренемо даље…
РТС2 углавном прескочимо осим ако не видимо неку занимљиву утакмицу (Партизан на пример и то кошарку, па још мећународну или неки тенис…)
Сада имамо и РТС дигитал али то је резервисано за љубитеље класичне музике што поштујем, али не волим. Нас троје смо некако у рок фазону. За Дејана то и није чудо он је дете 70-их, 80-их година, а ја сам расла уз Металику, Гансе, Нирвану… Зато нам чељаде у рок ритму удара по мојим бубрезима и скакуће по стомаку. И како ја да слушам класичну музику кад ми се дете у стомаку онда наљути и не јавља се цео дан. Просто ми зафали шутка 🙂
Зато пређемо на Б92. Тамо како само име каже (92) инсајдери, потера, досије и слично. Гледам тако шта су људи снимили и са оно мало новинарског искуства схватам да имају одличну сарадњу са некадашњим ДБ-ом, садашњом БИА-ом и полицијом који воле да воде кампање преко Бранкице и сличних новинара. Извињавам се чика Дачићу, нису ово лоше емисије, али се често види да су намештене и усмерене против појединаца који су тренутно на црној листи.  Ко би смео да ухапси Џајића па још пред камерама, да није Инсајдер спремио српску јавност. А и брате мили много приказују насиље (а тинејџери то виде као класичну промоцију истог). Па ипак Б92 ми је најбоља за информације, брз Дневник, у правим терминима. И избор филмова им је све бољи у последње време.
Онда пређемо на наш „омиљени“ ТВ Пинк. Не знам одакле да почнем. Јооооој крене од фарме домаћих животиња, преко Великог брата до новог ријалитија ко је убио…некога. Оних 15 минута, колико смо укупно гледали Фарму било је једно од најгорих искустава у мом животу, посебно када смо видели да је Мирковић као продуцент убацио Бошка Ничића у кућу са певаљкама и певачима који не могу гласом и стасом да се пробију па морају овако. Јадне животиње које су биле тамо нико их није узео у заштиту. А ни Велики брат нам није баш омиљен пре свега јер нам никако није занимљиво да гледамо јавне или не-јавне личности како се псују и свађају. Добро, Велики брат је у међувремену завршен, почела је нова Фарма али се ништа није променило (осим што нема Ничића).

А онда пређемо на Фокс. Некада смо волели да гледамо овај канал, посебно у периоду када се емитовао Сурвајвер и серија Терапија, али то је давно прошло време. Сада је ту Сека Алексић која тражи десну руку да јој донесе ципеле (и још којешта). Најјаднији и најбеднији ријалити шоу свих времена на нашим телевизијама. Док људи у Србији губе посао, штрајкују глађу и немају шта да једу она изиграва богату суперзвезду. Бљак. Ни Фокс више не гледамо, јер је и оно мало добрих филмова замењено осморазредном кунг-фу продукцијом.

Шта нам онда остаје? Авала? Занемарљива телевизија тек понешто вреди на њој. Знам неке регионалне и локалне телевизије (не из овог краја) које имају дупло бољи програм.

На крају смо одлучили више не палимо ТВ, најбитније вести прочитамо на нету, украдемо пиратске филмове па их погледамо, слушамо радио понекад…

И живот нам је сада много леп.

Довиђења телевизијо живео интернет.

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
