Немирко…


А јooooој шта ме снађе…  Глупа температура и нека досадна кијавица… Па ми је у исто време врућина али и повремено хладно… И тако она варира од 37 до 37 са 3 па ме ломи и крши и нисам ни за шта… А избор лекова за мене  је катастрофалан… Већ сам скоро осми месец нема зезања са тим. Само да ми је да ми се врати чуло мириса. Осећам се као да ме је неко одсеко од неких делова живота… Пијем, једем, миришем, а ништа не осећам… 😦

Били смо и код лекара 24.03. на редовну контролу тада је све било ок. Што се бебца тиче и сада је све ок. Схватили да је бебац толико немиран да се пол не може ни видети док се мало не умири. Није ми ни важно него само ми је занимљиво кад седнем и осетим да ми је желудац боксерска врећа а доктор покушава да види то што треба и притом се и он смеје 🙂 Али сам срећна. Најважније је ипак да одлично напредује и да је добро.

Иначе дани пролазе ко луди. Ево га већ април просто не могу да поверујем. А то уједно значи да се ближи и априлски испитни рок. Јао што ми мозак не ради 🙂 Осташе ми скоро све неки тупави испити и просто се питам како ћу их спремити… Пријава ми је до 12. априла а по први пут ни мало немам проблем са парама већ са тим шта ставити на пријаву. Хахаха ко за изборе не знаш шта је боље решење и шта је лакше… 🙂

А припреме за венчање теку по плану мада мало спорије последњих дана. Ја мучим муку са белом  туником не могу наћи нигде да је купим… Благи ужас… Више не знам у коју продавницу нисам била да погледан ни овде ни у Зајечару, а ни са БГ-ом нисмо за сада имали среће… Друго мало одуговлачимо али да није тако не би били то Дејан и ја… хахаха И када све то завршимо остаће ми/нам најтежи задатак наћи бурме… ух….  видећемо…

4 коментара (+додајте свој?)

  1. Suske
    мар 31, 2010 @ 10:20:59

    I sve su to prelepe stvari. „Problemi“ zbog kojih si vesela i srećna i nisu neki problemi 😉

    Uživajte i srećno! 😀

    Одговор

    • Gordana
      мар 31, 2010 @ 14:01:21

      Од свега тога ми је највећи проблем блага температура и бол у грлу који је из дана у дан све јачи. Малопре сам једва проговорила… 😦

      Све остало је слатко 🙂 🙂 🙂

      Одговор

  2. Deda
    апр 04, 2010 @ 08:24:43

    Verujem da si se oporavila i da vise nemas problema.
    Srecan Uskrs !!

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
