Присећање – Новинарска олимпијада у Бору 2007.


Ех, кад се само сетим….

Те 2007. директор ШРИФ-а беше Јован С Митровић. Одувек је волео ово С у средини, па рекох и ја да га убацим. Одговорни уредник беше тада Аурика Милановић, а председник општине, у оном свом првом мандату, Бранислав Ранкић или друг Ранковић, како га је чика Јова Змај понекад звао. Чешће му се обраћао са „Чича“. Само он зна зашто.

Елем, дође тако Аурика до мене вече пред почетак олимпијаде (памтим то као да је било данас…) сва насмејана и каже:

„Немој сутра да ми се не појавите у Општини на пријему код председника, јер ми морамо да им покажемо, како имамо младе и лепе кадрове. Лепо да се средите и видимо се ујутру.“

Ајоооој… Пријем у девет ујутру…Рааааанноо бре за мене то….Ко ће се диза у то доба у те ране сате 🙂 …. Али није ми жао… Јер да сам ово пропустила, никада не бих опростила себи….Па макар и због пар сати сна… Зашто? Обратите пажњу, следи премијерно…..

И тако, сада знате какав је био пријем, а знате и резултат ШРИФ-а на Олимпијади (свеукупно прво место). Камера није снимила све, на пример Аурику која шапуће Јови преко рамена нон-стоп, ко је ко у општини и ко се како зове, мене и Дејана како се безуспешно суздржавамо да не пукнемо од смеха, Злају у тренерци, црвеног као рак док покушава да остане бар мало озбиљан и слика све (а притом ми са својим црвенилом на лицу отежава целу ситуацију-немам у кога да гледам), новинаре из Мајданпека и ове наше, борске, из Сезама, па онда Мазу, Брану и још по неке који не знају шта ће са собом. Пријем је био нешто што се једном дешава. Више пута споменути Жикић (морам напоменути за оне који не знају он тада јесте био заменик председника општине), једини је успео да остане озбиљан, мислим да ни сам не зна како…

Сада, када помислим на то време, делује ми некеко невино и наивно, мислили смо да ће свима бити, бар за понеку нијансу боље… Ма, и није било тако лоше, посебно када га упоредим са катастрофом која је уследила пар месеци касније, али нећу о томе.

И још смо били први… Хе, хе, хе… 😉

Прослава на крају је ипак била најбоља… Остала је и понека слика… Ово је мој и само мој избор од оних пар стотина колико их имам…

Пријем у општини 1

Пријем у општини 2

Пријем у општини 3

Ранкић у општини

Жаре у општини

Екипа РТВ Бор

Екипа ТВ Сезам

Екипа РТВ Мајданпек

Јова голман

Јова и Брлић шутка

Чеда и Зока на "банани"

Највеселије друштво

Трио

Тата и синови

Јова, Ранкић и пехар

Зока - првак у брзом испијању пива

Слоба

Миле

Жаре и Моца

Данијела и Славица

Бор и Зајечар у загрљају

ДиЏеј велемајстор стоног тениса

I Love першун

I Love ладно пиво

I Love кравату

Два Дејана

Злаја и Јека

Јека и Гога

Мини мини мини сукња...

Нашла сам дугме

Ми плешемо ла ла лала

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
