Напредак


Данас бележимо веома леп напредак. Моје расположење је на нивоу. Хахаха почех дупло више да плачем него икада у животу. 🙂 Кажу то је нормално за труднице, па и ја као кажем то себи сваки пут када ми пођу сузе на неку глупост. Гледам квиз Високи напон… Човек отвори бонус поље и наравно креће инсерт из филма…. А филм Било једном у Америци… Мој омиљени… А онда из чиста мира почињем да плачем… Приказују сцену у којој један од клинаца седи испред врата на степеништу и са колачем чека да га одређена особа прими… И онда јадничко поједе колач… И ја се убијем од плакања… Жао ми га било… Хахаха Ко је гледао филм схватиће о чему пишем ко није топло га препоручујем…
Сада испаде да ја радим овим рекламу за филм, али не само се чудим…
🙂 🙂 🙂

3 коментара (+додајте свој?)

  1. Goga
    феб 06, 2010 @ 03:42:25

    Заборавих да кажем. УШЛИ СМО У 23. НЕДЕЉУ… 🙂

    Одговор

  2. Armagedon
    феб 06, 2010 @ 11:34:35

    Ej bre Gogo, pa nije to ništa čudno, samo se u tebi rađa materinski osećaj!!!
    Od sada ćeš biti mnogo nežnija, pažljivija i osetljivija na sve i svašta. Samo guraj i budi dobra.

    Одговор

    • Goga
      феб 06, 2010 @ 16:24:11

      Jооој куку мени сад ми ништа није јасно… 🙂
      Тако ли изгледа тај матерински инстинкт? 🙂
      Баш ти хвала на подршци, али мени онда никако није јасно зашто плачем сваки пут кад видим Динкића…

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
