Ех заврши се и одмор!!!


Ето мене опет на послу. Када одмарам ја одмарам 100 посто. Нема ни интернета. Нико не зна где сам. Морам тако повремено да збришем и никоме се не јавим. Можда је то мало себично али једноставно мука ме је натерала.
С једне стране мука, али с друге и задовољство.
Мука у смислу превише посла око сређивања стана, али је задовољство неописиво… Нема ништа лепше него када се окренеш око себе у стану а он блиста. То је осећај који се не може описати. Тотална генералка. Ехеј па није то мала ствар. Само помислите колико ту има врата, квака, прозора, регала, столица, столова итд. 🙂
Па кречење… Али није ми ни мало жао сада се сјајно осећам…
После свега је уследила и главна награда: збрисала сам са мојим драгим у Београд на 5-6 дана. Отићи и видети најбоље пријатеље (будуће кумове) није никако мала ствар… 🙂
Па онда следи повратак у Бор и мој рођендан у уторак 28.07. Како каже Бјело дугме – Луда ноћ, пуна алкохола… Шта да се ради па морам и ја поштено да се издивљам бар једном годишње…
А онда… Онда повратак на посао и велико њесра!!! Прва вест Радио Бор изгубио дозволу за рад!!! Значи не могу да верујем. Нешто што се градило 40 година (30.12.2009. би било тачно 40 година како ради радио) неки су успели да усеру за пар месеци. Грррррр…
И шта сада ја да вам причам и пишем овде? 😦
Једноставно су ово ситуације када човек остане тотално без речи. Шта ће сада бити? То остаје као главно питање. Ваљда ће време учинити своје као и увек само што се ја надам да ће овога пута бити ипак позитивно!!!
😦 😦 😦

5 коментара (+додајте свој?)

  1. stevo
    авг 02, 2009 @ 23:06:34

    Ništa, ionako će sve radiostanice da propadnu, na žalost

    Одговор

  2. Goga
    авг 02, 2009 @ 23:31:17

    Ма чини ми се да они планирају и већину телевизија да угасе… Ма не знам ни сама али увек нам преостаје:
    http://www.rtvbor.com/live.m3u
    🙂 🙂 🙂

    Одговор

  3. zelenavrata
    авг 03, 2009 @ 02:52:05

    Red lepog, red ruznog, citav zivot izgleda da je takav.
    Nego, lavice, retroaktivno ti srecan rodjendan!
    Menjas prezime kada se udas a prezimenjakinjo? 🙂

    Одговор

    • Goga
      авг 03, 2009 @ 21:49:21

      Хвала пуно на честиткама. Хахаха па да мењам презиме. Имам рођеног брата наставиће он лозу Миловановића. 😀
      Замисли Гордана Миловановић-Ђорђевић??? Ужас потписивање би ми трајало 20 минута… хахаха

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
