Нова радна недеља


Почела је још једна радна недеља. Деловаће неком смешно али мени свака почиње у 18 сати, за разлику од већине којој почиње у 7 или у 15 или у 23.
Идемо сада са новим кругом емисија само са другим темама… 🙂 Додуше имам овде на послу неке отежавајуће околности које ме много коче и немам појма како ћу то решити. Просто ме највише нервира што смо Јавно предузеће и зависимо од општине тј. од политике. Како се они мењају или не мењају – то је небитно, али мењају однос према нама. Врло често негативно, мало ређе позитивно, мада се и то повремено деси али кратко траје. Схвате да су нам дали више слободе него што треба (оцена из њиховог угла) па тада постану гори него што су били пре.
Најгоре је када ти плата зависи од тренутне политичке ситуације и нечијег расположења. То врло добро знају и запослени у другим ЈУ и ЈП. А ми, мислим на све нас у граду, овај бар већина нас само радимо свој посао. А и тада нас зезају, јер има доста запослених који ништа не раде, а имају „јака леђа“ па и не смеш баш да се много буниш, свађаш и износиш свој став. Бар ја не смем да се зезам превише (повремено одбрусим неком нешто када ме много изнервира), а тако бих радо неколицини рекла све што мислим. Посебно што ништа не раде и само добацују, чачкају, боцкају и зезају. А групу која ради називају идиотима и будалама…
Грррр… Лудим због тога!!!
Али не могу ништа, ни ја ни већина. Па онда уследи она: ћути, трпи и ради. Већина нема храбрости да се супротстави таквом режиму па и све „побуне“ једноставно пукну! Због људи који се плаше!!! Не осуђујем их само не могу да схватим. Ако нпр. мене штити закон која имам годину дана радног стажа и не пада ми на памет да мењам посао, онда тај исти закон штити и оне који имају 10, 20, 30 година радног стажа. Мислим да сам у праву, ако нисам ето ви ме исправите.
Знате само шта је најгоре, најчешће су уплашени они старији који би по мени требало први да се побуне и достојанствено дочекају пензију. Можда ја то са овим бројем мојих година не могу да схватим, али одговорно тврдим да би од млађих имали пуну подршку.
Тако да сада док ово пишем контам једну врло важну ствар! НЕ МОЖЕМО ДА УЧИНИМО НИШТА!!! Јер да можемо до сада бисмо већ убирали плодове и примили бар још једну плату… 😦

2 коментара (+додајте свој?)

  1. misko
    сеп 06, 2009 @ 22:20:45

    E svaka ti cast, ljudi iz Bora su mnogo nezgodni, sve pricaju nesto iza ledja, niko nema onu stvar da sve kaze u lice. Meni je drago sto sam nekim ljudima iz Bora sve rekao u lice. A s obzirom da znam kakva si, znam da ti nije tesko da sve kazes ono sto ti smeta. Samo napred, jer sa ljudima iz Bora drugacije ne mozes.

    Одговор

    • Goga
      сеп 06, 2009 @ 22:26:07

      Па знаш као један део људи и не заслужује да им се чак ни погледом обратиш. Има њих гомила којима не желим да кажем то што мислим о њима јер не зашлужују чак ни то. Једноставно за неке људе ми је парола: „НЕ ПОСТОЈИШ!!!“

      Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
