Борско културно лето


Ех баш сам се размишљала о програму борског културног лета. Не желим писати о лошим стварима истог, али је за мене било пријатно изненађење што ће већином манифастација ово стварно личити на БОРСКО културно лето!!!
Све у свему: Центар за културу је прославио 15 година свог постојања и рада. Ето честитам им јубилеј овом приликом. Управо Центар за културу је припремио богат програм у оквиру борског културног лета. Све то је у сарадњи са Спортским савезом општине Бор и Јавном усатновом Спортски центар Бор. Све манифестације ће се током јула одржавати скоро сваког дана.
Па тим поводом ја пожелех да поделим са вама програм за јул 2009…
* 1. јул – Концерт класичне гитаре Софије Михајловић, одржан у сали Музичке школе

* 2. јул – Монодрама „Ђоша шоу“, одложен за 16.07. у сали Музичке школе у 20 сати, цена улазнице 100 динара

* 3. јул – Концерт КУД-а „Бор“, „Коло, коло, наоколо“, плато Дома културе у 20 сати

* 4. јул – Караоке фест, прво вече квалификације, плато Дома културе у 20 сати

* 6. јул – Солистички концерт кантаутора Алексе Гојковића

* 7. јул – Игре без граница, плато Дома културе у 20 сати

* 8. јул – Концерт борске групе „Вавилон бенд“, плато Дома културе у 20 сати

* 9. јул – Монодрама „Титов тајни дневник“, Миленко Павлов, у сали Музичке школе у 20 сати, цена улазнице 150 динара

* 10. јул – Концерт КУД-а „Ново селиште“, „Коло, коло, наоколо“, плато Дома културе у 20 сати

* 11. jul – Караоке фест, друго вече квалификације, плато Дома културе у 20 сати

* 13. јул – Концерт групе „Урбан бенд“, Испратимо их на Џез фестивал „Нишвил“, Ispratimo ih na Džez festival „Nišvil“ – koncert grupe „Urban bend“, у сали Музичке школе у 20 сати, цена улазнице 200 динара

* 14. јул – Игре без граница, плато Дома културе у 20 сати

* 15. јул – Извиђачи своме граду – плато Дома културе у 20 сати

* 16. јул – Бициклистичка трка деце до десет година, улица Моше Пијаде

* 17. јул – Концерт КУД-а „Бранислав Нушић“ – Шарбановац, „Коло, коло, наоколо“, плато Дома културе у 20 сати

* 18. јул – Караоке фест, прво вече квалификације, четвртфинале, плато Дома културе у 20 сати

* 20. јул – Демонстративни тренинг џудо клуба „Бор“, плато Дома културе у 20 сати

* 21. јул – Игре без граница, плато Дома културе у 20 сати

* 22. јул – „Изађи из круга“ – ЕКВ, Мали стадион у 20 сати, улаз 100 динара

* 23. јул – Бициклистичка трка деце до десет година, улица Моше Пијаде

* 24. јул – Концерт КУД-а Инвалида рада, „Коло, коло, наоколо“, плато Дома културе у 20 сати

* 25. јул – Караоке фест квалификације, плато Дома културе у 20 сати

* 27. јул – Демонстративни тренинг клуба борилачких спортова, плато Дома културе у 20 сати

* 28. јул – Игре без граница, плато Дома културе у 20 сати

* 30. јул – Ролеријада до седам година, улица Моше Пијаде

* 31. јул – Концерт КУД-а Рома, „Коло, коло, наоколо“, плато Дома културе у 20 сати

А шта ће бити у августу то нам тек предстоји да видимо… 🙂

16 коментара (+додајте свој?)

  1. RainDog
    јул 02, 2009 @ 19:37:42

    али је за мене било пријатно изненађење што ће већином манифастација ово стварно личити на борско КУЛТУРНО лето

    Jel se zezaš ili si ozbiljna?

    Одговор

    • Goga
      јул 03, 2009 @ 17:01:36

      Да RainDog озбиљна сам, врло. С обзиром на то да нема разних певача и певаљки на платоу Дома културе који коштају по 20, 30, 40, 50 хиљада евра и који се дају из општинског буџета ово личи на борско културно лето!!!
      Зато сам и додала део који каже видећемо шта ће бити у августу…
      За разлику од прошле и претпрошле године, а можда и оне тамо и оне тамо овога пута неће да ми ђускају Звезде гранда и остали народњаци и попери, које притом никако не волим а који пуно коштају…
      Надам се да се разумемо шта сам хтела рећи…
      Поздрав 🙂

      Одговор

  2. RainDog
    јул 03, 2009 @ 17:53:23

    To ja razumem, ali ne vidim sadržaje koji imaju neku naročitu kulturnu vrednost.
    Vidim EKV, vidim bezbroj repriza susreta sela, izviđače, par borskih muzičara, džudiste i dva ispušena glumca iz domaćih populističkih serija.
    Ukusi su, svakako, različiti, ali ovo bre nema veze sa kulturom.
    Recimo da imaju veze sa zabavom, ali sa kulturom nemaju.
    Neka bar promene naziv u „Borsko zabavno leto“ i neće imati šta da im se zameri.
    Ali ne dam da me prave na idiota nazivajući ovo što su isplanirali – kulturom.

    Одговор

    • Goga
      јул 04, 2009 @ 08:30:44

      ОК је, знам ја врло добро шта је култура. И знам да ни ово бар делимично има везе са културом. Наша култура, култура овог краја и јесу КУД-ови и тако то… Јбг некада је Бор био рок град али су га годинама уништили и по томе…

      Одговор

  3. Повратна веза: Kažu da je ovo kultura… ko bi ga znao?
  4. Maja
    јул 03, 2009 @ 22:10:52

    Fale zvezde granda>>>

    Одговор

  5. darko
    јул 03, 2009 @ 22:15:49

    Prvi put sam na tvom blogu i pošto sam glup za kulturu (ta reč mi je malko poznata al jbg…) samo želim da te pozdravim. Drago mi je zbog još jednog borskog bloga. Gud lak.

    Одговор

    • Goga
      јул 04, 2009 @ 08:27:05

      Хвала Дарко поздрав и теби. Од сада пишем о неким другим стварима!!! Не могу да верујем шта сам изазвала.
      Нема ни везе видимо се…

      Одговор

  6. Goga
    јул 04, 2009 @ 08:19:25

    Ма јебеш Борско културно лето, јер сте ме сви тотално погрешно схватили шта је оно што је била поента да кажем…
    Уопште ми није била намера да изазовем полемику око тога шта је на репертоару већ да покажем да неће, бар не у јулу да дају огромен паре за глупости… а исто тако не желим да ме неки од вас пљују и псују у својим коментарима које зато нисам ни одобрила!!! 😦

    Одговор

  7. RainDog
    јул 04, 2009 @ 08:33:21

    Ja te nisam ni pljuvao ni psovao pa računam da ćeš moj komenatr da odobriš. 🙂
    Dakle, kvalitetan tekst na blogu mora da izazove polemiku inače je besmislen. Ako nećeš da izazivaš polemiku, piši dnevnik a ne blog, jebiga…
    I svakako nemoj kad krene polemika da edituješ svoj tekst. Ovako kako si sada prepravila ja ispadam majmun zbog svog komentara i teksta koji sam napisao na opstinabor.com.
    Meni uopšte nije bila namera da ratujem sa tobom, naprotiv. I ne vidim ništa loše u tome da malo suprotstavimo stavove.
    Vrlo je verovatno da smo u suštini na istoj strani i zato probaj da se opustiš malo.

    Одговор

    • Goga
      јул 04, 2009 @ 09:01:03

      Ма јесмо сигурно на истој страни само ето покушаћу ово овако да кажем. Ово ове године највише личи на борско културно лето, али да је и овај пут промашено јесте. Мада мене сада занима нешто друго. Шта би требало да стоји на списку манифестација да би било културно лето?

      Одговор

  8. RainDog
    јул 04, 2009 @ 09:12:45

    E, kad ovako kažeš, onda smo apsolutno saglasni.
    A na tvoje pitanje sam pokušao da odgovorim u komentaru ispod svog teksta na opstinabor.com:
    http://www.opstinabor.com/blog/?p=1463&cp=1#comment-22924
    Mislim, to je jedna od mogućnosti, a ima ih bezbroj. Radi se o tome da mnogi koji se bave kulturom to smatraju ne samo poslom već i nekom vrstom misionarstva, pa su vrlo često spremni da i bez novca dođu.
    Ako si pratila najavu akcije Leto je Doba oPušteno na mom blogu, mogla si da vidiš ko nam gostuje i verovala ili ne, svi oni sami plaćaju čak i gorivo. Dolaze iz Vršca, Pančeva, Beograda… i ne traže ništa osim mogućnosti da pokažu šta znaju (a radi se o manje ili više već afirmisanim umetnicima) i da se malo druže sa nama.
    Treba samo imati volje da se posao kojim se baviš radi kvalitetno.
    A može se doći i do para, nije to toliki problem. Sećaš se kako su prošle godine pokušali da reketiraju Boru Rajića i uzmu mu 2 miliona za koncert Zdravka Čolića? Bora je rekao: „Hoću da pomognem, ali ne sa toliko para“. Zašto sada ne okupe privatnike i zamole ih da sponzorišu nešto lepo sa malo para?

    Одговор

    • Goga
      јул 04, 2009 @ 09:22:05

      Да да схватила сам али сам касно видела коментар.
      Па добро сад мрзело ме је да куцам али сам изложбе, књижевне вечери итд. подразумевала уз све ово.
      Битно је да су они омогућили клинцима да се зезају то је ја ипак мислим најважније…
      Све остало су пролазне ствари…
      Надам се да се разумемо?
      Ја сам дефинитивно за шта било само да не кошта и да то не утиче (јбг морам мало да будем себична па да гледам из сопственог угла који је задужен за егзистенцију и опстанак) на моју плату.Па ми однесе плату нека певаљка… наравно не буквално 🙂

      Одговор

  9. princess
    јул 07, 2009 @ 10:06:11

    Ma o čemu bre pričate (pišete) ljudi? Kakva kultura? U Boru? Bilo nekada, sada možemo samo da se dosećamo! Odavno su Borani podlegli metarmofozi. I u šta smo se pretvorili?! Najbolji su napustili mali prljavi grad, oni koji vrede, a nemaju kud, desetkovani su na svakom koraku. Profesionalno, emotivno….. Mislite o tome… Uskoro ovo će biti velika, mračna rupa bez danceta…

    Одговор

  10. Goga
    авг 05, 2009 @ 22:44:41

    А август је донео своје… И све што је донео сместио је испред ЈУ Спортски центар Бор…

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
