Испит


По који пут ће се мени десити да ме убије глупава трема пред испит. Значи лудим од тога. Просто је неидржљиво…Као да те људе (професоре и асистенте) видим по први пут у животу. Као да ћу тамо у амфитеатру добити батине или шта већ… 😦
И тако ја данас устанем лепо (за дивно чудо лепо наспавана), али ето је нежељена трема. Ма најгоре ми је што много чудно мене „пукне“ па ми припадне мука… Једва сам јела, попила некако кафицу и чекала 14:30 да кренем… А напоље пао дим па ми је још горе било… Већ размишљам да морам нешто учинити по питању уклањања исте ружне, одвратне треме јер ништа нећу урадити… Али падне мени на памет једна много битна ствар: Гордана купи воду за пиће!!! Да не буде као прошли пут да се питам шта ћу сада, жедна жестоко на пола испита, а који професор је луд да ме пусти на пола испита да пијем воду… Купим ја воду и седнем лепо у ауто и кренем до факултета…
А тада ми се „упали сијалица“: А шта ако понови комбинацију? Шта ако буде исто, а ја не урадим ништа? Брука жива. И тада рекох себи ајде да још једном прочитам баш тих 5 питања. И наравно не испаднем лења па реализујем идеју…
Стижем…
Мислим се колико нас има… мало… јао то не ваља…
Као одједном као да је неко дунуо у пиштаљку… Почеше људи да долазе и долазе… Ууууу суперишка… сада још да уђем унутра и да одрадим све што треба и то је то…
Дође на ред и прозивка… Сместисмо се ми и ето га Влада креће да дели квитице… Ја бацам поглед и кренем да се смејем… Па добро није поновљен цео прошли рок али већина јесте…
Питате се где је трема сада… Е па не знам ни ја… Поред толико размишљања заборавила ја и на трему и на све… Па схватила сам да је ипак све плод уобразије тј. све потиче из главе!!!
Ха ха ха… Урадила сам 4 од 5 питања и лично сам врло задовољна својим радом. Оно пето питање нисам била 100 посто сигурна шта је то и да је то баш то што сам ја мислила… 🙂 Мало ме збунила формулација питања па сам одустала да не бих лупетала глупости…
А најбоља фора ће бити када сутра будем видела да сам пала… Не знам… Ево сада ми се опет вратила трема она иста као данас… 😦

6 коментара (+додајте свој?)

  1. stevo
    јул 01, 2009 @ 19:36:46

    Paq dobro, ja mislim da si položila s tremom ili bez, a ako nisi položila onda ću sutra misliti da nisi položila ali da ćeš položiti u sledećem ispitnom roku, uostalom sve to ide u studentski staž 😉

    Одговор

  2. Goga
    јул 02, 2009 @ 17:57:27

    Јуху!!! Положила сам испит!!! Очигледно је било да сам се нервирала без потребе, али шта ћу ја када нисам ни могла да знам унапред… 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,922 људи ми читало блог
