Посао


Ето на послу и сада као и увек хаос.. Не зна се бре ко пије а ко плаћа… Не зна се ни кад ће плата, ни зашто неће или хоће… Најрадије бих да знам шта кад и како… Не за кога… Знам зашто сам овде и за кога… Знам која ме циљна група занима и зашто ово радим… И људи то воле… Али мислим да сам фер и реална када тражим бар неку награду за то, ето када тражим ту плату… Пристала бих и да је мања само да је редовна… Само да знам да ће је бити… Остали ни на то не пристају, ок је то свако има право да тражи оно што жели и хоће… Само се не запита нико колико је то нешто реално или није…
Јбм ли га не знам шта да радимо… Нико не зна како да се изборимо, уствари не само ми већ већина ЈП-а и ЈУ-а у граду…
Ха звучим сада ко зна како, као да се сви не боре за исто свуда… Али ја само износим своје утиске и жеље и ништа друго…
То је поента ништа друго…
Али сада је у току избор за хит недеље и никакав недостатак новца неће мене спречити да не одрадим све то како треба… НИКАДА!!!

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Gordana
    јун 29, 2009 @ 02:08:48

    А сада желим да се захвалим свима онима који су гласали у избору за хит 4. недеље јуна Радио Бора!!!
    Ето троје њих добило и карте за свирку у суботу у ноћном клубу G-spot у Новом градском центру!
    Хвала пуно још једном ту смо само због вас поздрав од екипе Радио Бора!!! 😉

    Одговор

  2. Gordana
    јун 29, 2009 @ 10:39:33

    Ех морам мало да се хвалим… Дали нам плату… хахаха

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
