То сам ја


Питам се због чега ми је најомиљенија ствар када требам да кажем било шта о себи прво испалим: „ЈА САМ ИЗ БОРА“!
Не схватају људи да је то најважније. Најважније је за мене која сам у овом градићу на истоку Србије већ скоро пуне 24 године. Тачније од 28. јула 1985. од пола 8 ујутру. Тада ме моја мајка родила. Моја Наташа. И тако ја њу и дан данас питам да ли је сигурна 100 посто да је било пола 8 ујутру? Нешто ми не делује да сам први пут у животу отворила очи ТАКО РАНО!!! Сада треба читав ритуал разних техника и породична свађа да бих устала у пола 2 тј. пола 14. Тако да нисам ја сигурна да се у међувремену није нешто десило па је Бог рекао: „Е ти си кажњена! Од сад не можеш да устанеш САМА пре 13h“. И тако…
И тако се ја родим па после пар година пођем у предшколско. Јој што је то било пуно искуства… Па људи моји знате ли ви која је мука да се прилагодите гомили деци која су хиперактивна и доминантна као и ви… То су били дани… А онда су кренуле туче: “ Не може за тебе те бојице, то је моја столица, те играчке су моје итд.“, а онда бум, трас, пљас и сви у ћоше!!! И тако из дана у дан, али прође и тих годину дана…
И онда е онда креће основна…па средња…па факултет…
(писаћу вам касније о школама посебно)
Мани је најважније где и шта сам сада: е то је већ ствар тренутка, али ћу ја покушати да вам извућем златну средину… Пре свега сада сам на факултету, наравно борском Техничком факултету на Информатици, али за нијансу мање али исто важна ствар радим у Јавном предузећу „Штампа, радио и филм“ (за оне који не знају то је Радио-Телевизија Бор). Тамо сам некада давно била хонорарно у техници и радила као тонско-технички реализатор али било је ту свашта нешто па ја одустанем… А онда се вратим после 2-3 године и правац у студио… Сада сам новинар-водитељ у редакцији Радио Бора. Па да јасно је факс+посао и тако ужас не знам шта ћу пре јер ми је важно и волим и једно и друго!!! То ћемо видети.
Кући имам фала Богу оца Горана, мајку Наташу и млађег брата Николу. Не изгледа баш као млађи пошто ме је „прешиш’о“ за главу а можда и мало више (али не буним ја и треба он је мушко). Па ја шта ћу кад сам висока метар и 60 па су сви виши од мене…
Што се мог љубавног живота тиче у срећној сам вези. Могу рећи срећно верена, па је то још нешто што вуче и гура напред. Ето не жалим се на то пуно љубави је у ваздуху и тиме стварно могу да се похвалим. Али и да свима пожелим исто. Нисам себична желим свакој цури исто ово што имам и ја па да схватите да су моји љубавни јади онда када он неће да се свађа самном, а ја бесна и нервозна морам то негде да избацим, па се на крају сведе да ја урлам на њега а он ми се смеје…пих…
Мислим да је ово сасвим довољно за почетак, мени јесте…
🙂

12 коментара (+додајте свој?)

  1. zelenavrata
    јун 26, 2009 @ 14:52:11

    Pozdrav prezime moje 🙂

    Одговор

  2. gordanamilovanovic
    јун 26, 2009 @ 15:16:56

    Поздрав… 🙂

    Одговор

  3. Bojan
    јун 28, 2009 @ 16:36:12

    Па и није лоше кад се представиш људима тако. Бор није само географска одредница, то је стање. А представљање му онда дође и као унапред срочено оправдање: „ах, да, па он је из Бора.“. Још боље, кад некога збуниш, унапред си му објаснио и зашто је збуњен… Није лоше, кажем…

    Одговор

  4. stevo
    јун 28, 2009 @ 19:25:25

    Pa vidi, ako ništa drugo u Boru ubedljivo ima vas BLOGERA najviše, mislim u zemlji Srbiji 😉 Koliko stanovnika malo manje blogera 😀

    Одговор

  5. Gaga
    јун 29, 2009 @ 16:03:20

    Eheeej! Pozdrav! Nisam ni znala do danas da si pokrenula blog? Pa što ćutiš?

    Одговор

  6. Miloš
    јун 30, 2009 @ 18:09:29

    Dobro nam došla u Blogosferu 🙂 Samo napred, piši o svemu što te muči ili ne muči

    Одговор

  7. Linga
    јул 03, 2009 @ 10:48:03

    Meni kad neko kaze Bor, prvo blogeri padnu na pamet 🙂
    Gusto ste rasejani tamo, pitace neko koji je to veliki grad Bor kad u nejmu toliko blogera 🙂
    Pozdrav 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Твитић

Грешка: Твитер није одговорио. Молимо вас да сачекате неколико минута и да освежите ову страницу.

Моје мале групице

Видим те

  • 12,928 људи ми читало блог
